ALTO DESIGN X MOMENTHUM

Calendarul de proiecte
plin cu 4 luni in avans

Cu atenția lor la detalii și dorința de a se implica pe cât de mult posibil în orice activitate cu impact asupra activității lor, colaborarea noastră nu a putut începe decât cu zâmbetul pe buze și cu o dorință comună de a obține cele mai bune rezultate.

DURATA COLABORĂRII

1 SEP 2023 - Prezent

TIPUL AFACERII

Birou de Design Interior

Overview-ul
Colaborării

Am creat un landing page conceput să capteze atenția utilizatorilor din primele momente, oferindu-le o călătorie vizuală și interactivă prin serviciile și portofoliul echipei Alto Design. În paralel, managementul canalelor de promovare a fost orientat spre construirea unei surse constante de atragere a lead-urilor care să valorifice la maxim potențialul creativ al acestora.

TIPUL COLABORĂRII

Growth Partners

OBIECTIVUL PRINCIPAL

Creșterea nr. de clienți

CE SPUNE CLIENTUL?

   “Am avut mai multe încercări de colaborare cu agenții, dar Momenthum a fost singura care s-a adresat specific nevoilor mele. Au avut încă de la început un plan clar, transparent, iar rezultatele nu au încetat să apară.”

 

Alto Design

Punctul de plecare

"Campaniile pe care le rulăm la momentul de față ne aduc cereri, însă nu îndeajuns de calitative."

PUNCTUL DE PLECARE

Provocarea

   Încă de la prima discuție ne-am dat seama de faptul că problema biroului nu era nici una de preț, nici una de calitate a serviciilor, ci doar o problemă de captare a audienței potrivite și de prezentare a informațiilor într-un mod captivant care să ghideze utilizatorii către obiectivul final. Am analizat toate punctele de contact ale utilizatorilor și ne-am dat seama de faptul că proiectele nu erau puse în valoare într-un mod corespunzător, vizitatorii site-ului petrecând un scurt timp înainte de  a apăsa butonul de ieșire.

În paralel, alt aspect care ne-a atras atenția a fost faptul că informația prezentată era structurată într-un mod neclar, vizitatorilor lipsindu-le elementele de încredere și ajungând să navigheze fără o direcție specifică. Totodată, canalul de achiziție utilizat de echipa Alto fiind social media, setările campaniei aduceau un procent mare de utilizatori necalificați, scăzând considerabil seriozitatea cererilor de colaborare primite. Pe scurt, am identificat diferite aspecte asupra cărora a trebuit să ne aruncăm privirea înainte de a da start campaniilor de promovare și a aduce trafic către proiectele biroului, însă nu am stat foarte mult pe gânduri și ne-am pus pe treabă în cel mai scurt timp posibil.

Pregătirea

Cu un plan bine definit în minte, nu am stat pe gânduri și am dat start plini de entuziasm etapei de pregătire

ETAPA DE PREGĂTIRE

Ce am făcut?

Acumulând toate informațiile necesare am început colaborarea într-un spirit pozitiv și am alocat 2 săptămâni și jumătate pentru a pregăti toate elementele necesare, de la structurarea informațiilor, copywriting și implementarea unui landing page personalizat, până la pregătirea campaniilor de promovare, setarea platformelor de tracking, crearea unor automatizări și altele.

Rezultatele nu au întârziat să apară, iar biroul se află acum într-o creștere continuă, ultimele 10 săptămâni de colaborare generând un return de peste 21:1 pentru bugetul investit în promovare, adică 21000 de lei pentru fiecare 1000 de lei investiți în promovare. Suntem entuziasmați în raport cu acest parteneriat și suntem încântați să continuăm această colaborare, planificând împreună pasii următori și abordând totul într-un mod logic și etapizat.

DESCOPERĂ

Rezultatele obținute

După ce ne-am ocupat de crearea landing page-ului și structurarea întregii informații, am pregătit contul de promovare și am dat start campaniei cu un buget redus pentru prima săptămână și jumătate pentru a capta informații și a ne asigura că lucrurile se îndreaptă în direcția potrivită. Am analizat regulat datele captate, crescând treptat bugetul de promovare, în cele din urmă biroul ajungând să aibă calendarul de proiecte plin în mod constant și cu un cost scăzut de achiziție al clienților doriți.

13.2

%

rata medie de click
a reclamelor

79

lei

Costul pentru
o cerere de ofertă

2100

%

RETURN MEDIU PENTRU
BUGETUL ALOCAT

142

%

CREȘTERE A TIMPULUI DE ENGAGEMENT

10

săpt

PERIOADA STUDIULUI
DE CAZ

Servicii
Integrate

#Momenthum&You

Întâi am ascultat nevoile, iar apoi am propus diferite abordari și am ales alături de client cea mai bună soluție pentru poziția respectivă.

Baza Colaborării

01

WIREFRAMING

Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing

02

UX Design

UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design

03

Dezvoltare Web

Dezvoltare Web - Dezvoltare Web - Dezvoltare Web - Dezvoltare Web - Dezvoltare Web - Dezvoltare Web - Dezvoltare Web - Dezvoltare Web - Dezvoltare Web - Dezvoltare Web - Dezvoltare Web - Dezvoltare Web

04

ADS MANAGEMENT

Ads Management - Ads Management - Ads Management - Ads Management - Ads Management - Ads Management - Ads Management - Ads Management - Ads Management - Ads Management - Ads Management - Ads Management - Ads Management

05

TRACKING & ANALIZĂ

Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web

06

OPTIMIZAREA RATEI DE CONVERSIE

Optimizarea Ratei de Conversie - Optimizarea Ratei de Conversie - Optimizarea Ratei de Conversie - Optimizarea Ratei de Conversie - Optimizarea Ratei de Conversie - Optimizarea Ratei de Conversie

Am implementat diferite popup-uri interactive, punând accent pe crearea unei experiențe captivante care să invite la o explorare continuă a proiectelor.

#AltoDesign

Flexibilitatea

Flexibilitatea a fost extrem de importantă de-a lungul colaborării noastre, testând diferite variante și optimizând fiecare aspect în funcție de datele captate în urma traficului obținut.

TESTIMONIAL

Vizualizează

CE SPUNE CLIENTUL?

   “În momentul în care am apelat la Momenthum a fost un punct în care am vrut să las pe cineva care se pricepe să-și facă treaba și eu să pot să mă concentrez pe ceea ce am eu de făcut. Din prima prezentare pe care am văzut-o mi-am dat seama că știu ce fac și am putut să mă bazez pe ei de acolo.”

DARIUS H.

Cofondator & Designer de Interior

CE MAI AȘTEPȚI?

ÎȚI DOREȘTI SĂ COLABORĂM?

Contactează-ne

Dacă ai întrebări despre serviciile noastre, vrei să împărtășești un feedback, sau ai o idee pentru proiectul tău, ne-ar plăcea să auzim de la tine! Suntem aici pentru a te ajuta și a te susține în fiecare etapă a dezvoltării afacerii tale, așadar nu ezita să ne contactezi oricând ai nevoie!

punctul de start

Ne pare bine să
te cunoaștem!

   Completează formularul alăturat și te vom contacta în maxim 24 de ore pentru a face cunoștință și a programa alături de tine o întâlnire gratuită.

AFLĂ MAI MULTE

Prezentare Detaliată

#ONouaAventură

Punctul de plecare

Punctul de plecare pentru colaborarea noastră nu a fost unul ieșit din comun, campaniile rulate intern la momentul respectiv atrăgând lead-uri, însă nu volumul era problema, ci calitatea acestora, lucru care conducea în mod automat la un procent mic de oferte acceptate.

Având toate informațiile necesare și după ce am putut vedea proiectele din portofoliu, ne-am dat seama că echipa știe foarte bine ce face și că nu este vorba în vreun caz de calitatea serviciilor, ci una de targetare a audienței potrivite și ghidarea acesteia către obiectivele dorite.

#EntuziasmulSeSimteÎnAer

Primul nostru pas

Am început prin a analiza toate punctele de contact aflate pe traseul utilizatorilor și ne-am oprit asupra site-ului, unde am putut identifica diferite puncte de îmbunătățire.

Pentru o promovare care să ne ofere metricii doriți, am convenit că este important să le oferim viztatorilor cât mai multe informații utile și un spațiu unde să interacționeze cu proiectele aflate în portofoliul echipei. De aceea, am decis să dezvoltăm un landing page dedicat, care să prezinte proiectele acestora și care să evidențieze latura umana a business-ului.

#TotulPusLaPunct

Etapa de pregătire

Etapa de pregătire este de cele mai multe ori necesară pentru a pune bazele unei campanii eficiente. Chiar dacă am alocat 2 săptămâni și jumătate pentru această etapă, randamentul aei s-a simțit încă din prima săptămână de expunere. Având în minte canalul pe care ne dorim să îl targetăm, cât și modul în care vrem să facem acest lucru, am început cu câteva sesiuni de wireframing, unde am explorat diverse moduri de structurare a informațiilor pentru a ne asigura că valorificăm fiecare element pe cât de mult posibil.

Odată ce am dat start scrierii de texte, am lucrat în paralel la crearea unui design bazat pe structura definită și am realizat mici iterații pe parcurs, propunerea inițială fiind acceptată din prima.

#PrimaImpresie

Un landing page captivant

Implementarea landing page-ului a durat o săptămână, fiecare element și structură fiind realizată de la 0. Cu landing page-ul creat, scopul nu a fost doar crearea unei baze pe care să poată fi expusă informația dorită, ci și obținerea unei experiențe viuale ieșită din comun, care să atragă atenția utilizatorilor și să crească rata de engagement, ulterior livrând o rată de conversie cel puțin peste medie.

Expunerea a început cu o energie bună în jurul nostru, pregătiți să captăm primul set de date pentru a face mici modificări atât la nivel de campanie cât și la nivel de landing page, în scopul de a ajunge la obiectivele propuse în cel mai scurt timp posibil.

#PeCaleaCeaBună

Unde ne aflăm?

Rezultatele nu au întârziat să apară, iar biroul se află acum într-o creștere continuă, ultimele 45 de zile de colaborare generând un return de peste 19:1 pentru bugetul investit. Suntem entuziasmați în raport cu acest parteneriat și suntem încântați să continuăm această colaborare, planificând împreună pașii următori și abordând totul într-un mod logic și etapizat.