ALTO DESIGN X MOMENTHUM
Calendarul de proiecte plin cu 4 luni in avans
DURATA COLABORĂRII
1 SEP 2023 - Prezent
TIPUL AFACERII
Birou de Design Interior
Overview-ulColaborării
TIPUL COLABORĂRII
Growth Partners
OBIECTIVUL PRINCIPAL
Creșterea nr. de clienți
CE SPUNE CLIENTUL?


Darius H.
Cofondator Alto Design
Alto Design


Punctul de plecare
PUNCTUL DE PLECARE
Provocarea
Încă de la prima discuție ne-am dat seama de faptul că problema biroului nu era nici una de preț, nici una de calitate a serviciilor, ci doar o problemă de captare a audienței potrivite și de prezentare a informațiilor într-un mod captivant care să ghideze utilizatorii către obiectivul final. Am analizat toate punctele de contact ale utilizatorilor și ne-am dat seama de faptul că proiectele nu erau puse în valoare într-un mod corespunzător, vizitatorii site-ului petrecând un scurt timp înainte de a apăsa butonul de ieșire.
În paralel, alt aspect care ne-a atras atenția a fost faptul că informația prezentată era structurată într-un mod neclar, vizitatorilor lipsindu-le elementele de încredere și ajungând să navigheze fără o direcție specifică. Totodată, canalul de achiziție utilizat de echipa Alto fiind social media, setările campaniei aduceau un procent mare de utilizatori necalificați, scăzând considerabil seriozitatea cererilor de colaborare primite. Pe scurt, am identificat diferite aspecte asupra cărora a trebuit să ne aruncăm privirea înainte de a da start campaniilor de promovare și a aduce trafic către proiectele biroului, însă nu am stat foarte mult pe gânduri și ne-am pus pe treabă în cel mai scurt timp posibil.


Pregătirea
ETAPA DE PREGĂTIRE
Ce am făcut?
Acumulând toate informațiile necesare am început colaborarea într-un spirit pozitiv și am alocat 2 săptămâni și jumătate pentru a pregăti toate elementele necesare, de la structurarea informațiilor, copywriting și implementarea unui landing page personalizat, până la pregătirea campaniilor de promovare, setarea platformelor de tracking, crearea unor automatizări și altele.
Rezultatele nu au întârziat să apară, iar biroul se află acum într-o creștere continuă, ultimele 10 săptămâni de colaborare generând un return de peste 21:1 pentru bugetul investit în promovare, adică 21000 de lei pentru fiecare 1000 de lei investiți în promovare. Suntem entuziasmați în raport cu acest parteneriat și suntem încântați să continuăm această colaborare, planificând împreună pasii următori și abordând totul într-un mod logic și etapizat.

DESCOPERĂ
Rezultatele obținute
13.2
%
rata medie de click a reclamelor
79
lei
Costul pentru o cerere de ofertă
2100
%
RETURN MEDIU PENTRU BUGETUL ALOCAT
142
%
CREȘTERE A TIMPULUI DE ENGAGEMENT
10
săpt
PERIOADA STUDIULUI DE CAZ
ServiciiIntegrate
#Momenthum&You
Întâi am ascultat nevoile, iar apoi am propus diferite abordari și am ales alături de client cea mai bună soluție pentru poziția respectivă.
01
WIREFRAMING
Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing - Wireframing
02
UX Design
UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design - UX Design
03
Dezvoltare Web
Dezvoltare Web - Dezvoltare Web - Dezvoltare Web - Dezvoltare Web - Dezvoltare Web - Dezvoltare Web - Dezvoltare Web - Dezvoltare Web - Dezvoltare Web - Dezvoltare Web - Dezvoltare Web - Dezvoltare Web
04
ADS MANAGEMENT
Ads Management - Ads Management - Ads Management - Ads Management - Ads Management - Ads Management - Ads Management - Ads Management - Ads Management - Ads Management - Ads Management - Ads Management - Ads Management
05
TRACKING & ANALIZĂ
Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web - Analiză Web
06
OPTIMIZAREA RATEI DE CONVERSIE
Optimizarea Ratei de Conversie - Optimizarea Ratei de Conversie - Optimizarea Ratei de Conversie - Optimizarea Ratei de Conversie - Optimizarea Ratei de Conversie - Optimizarea Ratei de Conversie
#AltoDesign
Flexibilitatea





TESTIMONIAL
Vizualizează

CE SPUNE CLIENTUL?
“În momentul în care am apelat la Momenthum a fost un punct în care am vrut să las pe cineva care se pricepe să-și facă treaba și eu să pot să mă concentrez pe ceea ce am eu de făcut. Din prima prezentare pe care am văzut-o mi-am dat seama că știu ce fac și am putut să mă bazez pe ei de acolo.”

DARIUS H.
Cofondator & Designer de Interior
CE MAI AȘTEPȚI?


ÎȚI DOREȘTI SĂ COLABORĂM?
Contactează-ne

SE ÎNTÂMPLĂ SĂ...
Ai o întrebare?
COPYRIGHT @MOMENTHUM 2024
COPYRIGHT @MOMENTHUM 2024
AFLĂ MAI MULTE
Prezentare Detaliată
#ONouaAventură
Punctul de plecare
Punctul de plecare pentru colaborarea noastră nu a fost unul ieșit din comun, campaniile rulate intern la momentul respectiv atrăgând lead-uri, însă nu volumul era problema, ci calitatea acestora, lucru care conducea în mod automat la un procent mic de oferte acceptate.
Având toate informațiile necesare și după ce am putut vedea proiectele din portofoliu, ne-am dat seama că echipa știe foarte bine ce face și că nu este vorba în vreun caz de calitatea serviciilor, ci una de targetare a audienței potrivite și ghidarea acesteia către obiectivele dorite.
#EntuziasmulSeSimteÎnAer
Primul nostru pas
Am început prin a analiza toate punctele de contact aflate pe traseul utilizatorilor și ne-am oprit asupra site-ului, unde am putut identifica diferite puncte de îmbunătățire.
Pentru o promovare care să ne ofere metricii doriți, am convenit că este important să le oferim viztatorilor cât mai multe informații utile și un spațiu unde să interacționeze cu proiectele aflate în portofoliul echipei. De aceea, am decis să dezvoltăm un landing page dedicat, care să prezinte proiectele acestora și care să evidențieze latura umana a business-ului.

#TotulPusLaPunct
Etapa de pregătire
Etapa de pregătire este de cele mai multe ori necesară pentru a pune bazele unei campanii eficiente. Chiar dacă am alocat 2 săptămâni și jumătate pentru această etapă, randamentul aei s-a simțit încă din prima săptămână de expunere. Având în minte canalul pe care ne dorim să îl targetăm, cât și modul în care vrem să facem acest lucru, am început cu câteva sesiuni de wireframing, unde am explorat diverse moduri de structurare a informațiilor pentru a ne asigura că valorificăm fiecare element pe cât de mult posibil.
Odată ce am dat start scrierii de texte, am lucrat în paralel la crearea unui design bazat pe structura definită și am realizat mici iterații pe parcurs, propunerea inițială fiind acceptată din prima.

#PrimaImpresie
Un landing page captivant
Implementarea landing page-ului a durat o săptămână, fiecare element și structură fiind realizată de la 0. Cu landing page-ul creat, scopul nu a fost doar crearea unei baze pe care să poată fi expusă informația dorită, ci și obținerea unei experiențe viuale ieșită din comun, care să atragă atenția utilizatorilor și să crească rata de engagement, ulterior livrând o rată de conversie cel puțin peste medie.
Expunerea a început cu o energie bună în jurul nostru, pregătiți să captăm primul set de date pentru a face mici modificări atât la nivel de campanie cât și la nivel de landing page, în scopul de a ajunge la obiectivele propuse în cel mai scurt timp posibil.

#PeCaleaCeaBună
Unde ne aflăm?
Rezultatele nu au întârziat să apară, iar biroul se află acum într-o creștere continuă, ultimele 45 de zile de colaborare generând un return de peste 19:1 pentru bugetul investit. Suntem entuziasmați în raport cu acest parteneriat și suntem încântați să continuăm această colaborare, planificând împreună pașii următori și abordând totul într-un mod logic și etapizat.